Uppcon



Vintern verkar funka som en "Backspace" knapp för mig. Den får mig att tänka tillbaka & återuppleva allt igen. Fan, fan, fan...

Va på uppcon i helgen & de va roligt även om vi inte gjorde så många nya kompisar, de va bara för mkt folk för det; över 3000. Tyckte väldigt synd om mina kompisar som följde med mig dit eftersom jag blir väldigt grinig vid för lite sömn & för mkt folk. Jag älskar dem verkligen men jag har inget filter mellan hjärnan & munnen när jag är trött. Jag måste vara en väldigt jobbig person att vara med, det är jag medveten om men jag reagerar instinktivt på mina känslor -_-' Ska försöka jobba på det men gamla vanor ligger djupt rotade. Bara så ni vet allesammans; så älskar jag er även om jag skulle bete mig som en fullständigt bitch ibland. Man sårar alltid dem man älskar...

En av Sketcherna på uppcon XD Fan vilka roliga människor det finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback