Bird's of a feather, flock together



Dear Diary
Mood: Apathetic XD
Nej men jag skämta bara. Är lite flummig pga syrebrist i mitt rum just nu, dessutom har jag precis druckit en massa cola ^-^ Sitter & försöker läsa om en bra fanfic på quizilla ( aka. världens bästa hemsida ) men just den här personen profil är grymt seg så de tar ett tag. Orkar inte gå utanför dörren idag eftersom jag har träningsvärk i hela kroppen & är dessutom förkyld >.< Blasted snow! Så här sitter jag nu försöker få tiden att gå på ett smärtfritt sätt.
åh! hörde värsta bra talesättet från Billy Idol (?)
"Everything successful is the result of a series of mistakes"
Bra eller hur?! =D Påminner lite om mitt talesätt:
"Du förlorar inte förän du slutar försöka"
Är kanske inte asbra på att följa det eftersom jag är väldigt otålig, men jag försöker. Det förklarar kanske varför jag är så jäkla envis när det gäller vissa saker =P

Jag slog faktiskt mitt sovrekord idag! Somnade runt halv 2 & vaknade inte förän kl 1 XD Brukar vanligtvis alltid vakna mellan 10 & 12 så jag gör framsteg =) Har förmodligen med att göra med att jag sov mindre än 5 timmar igår. Dumma IV-val. Nu måste jag gå upp innan 7 på fredagar T.T Jag va som en zombie hela dagen pga det, fattade verkligen inte en av ekvationerna på matten & engelskan somnade jag nästan på ( inte riktigt; sånt gör bara Lollo XD ). 
Andragradens ekvationer är så jobbiga. Fattade inte ett dyft av vad han snackade om när han kom upp med y=x2+12x+32 Hur fan fick han den till att den lägsta punkten va -4? >.< Måste be honom förklara lite av det där sen. 

Hade ett miniarbete om Homelessness in Canada. Vi fick bara 2 lektioner på oss att hitta all information & skriva en text som vi sedan skulle redovisa. Ganska elakt tycker jag. Jag tror att vår lärare tyckte vår va en aning kort, fattar inte hur de andra kunde få så mkt information! Jaja vi gjorde arbetet så vi borde iaf få ett G tycker jag. 

 
Hahaha. En av AMV låtarna från Uppcon XD

Kommentarer
Postat av: Lollo

Klart vi får ett G!! :O VG tror jag iaf att vi får! G får man ju om man gjort det, hur dåligt det än är, och IG om man är som Liket... eller om man helt enkelt inte gör det och "sjukar" eller nåt XD Men vi sa det ju bra och så, så min bedömning på det hela är VG i alla fall :D! Sen var det ju skrattretande kort.... men det gör säkert ingenting! HOST


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback