Hemma!!!

Nu är jag äntligen hemma i svergie igen! Jag vet att många av er tycker att sverige suger men de tycker inte jag, för jag vill leva jag vill dö i norden XD Det var roligt att vara borta ett tag men eftr ett tag började man tycka att det var lie träligt & man började sakna köttbullar & allt sånt där. Man äter inte ens en ordentlig lunch där borta så jag & sara vara typ hungriga hela tiden dessutom så hade vi aktiviteter hela dagarna & vi gick överallt så man har gått ner i vikt otroligt mkt nu & har värsta benmusklerna. Ganska skönt det men jag har typ abstinensbesvär nu eftersom jag inte kan göra nått hela tiden här hemma men jag gör mitt bästa eftersom jag inte känner för att gå upp den där vikten igen. Har tagit det ganska lugnt de här dagarna (kom fram till sverige typ vid halv 11 i tisdags) men planresan var den värsta jag har varit med om tror jag. Första var vi tvungna att sitta på planet i England en timme innan vi fick starta pga vädret & sen så var vi tvungna att mellanlanda i Amsterdam eftersom en kille som hade hjärnskakning fick allvariga problem med att andas & sånt. Så vi satt i Holland på planet (för vi fick inte ens kliva av) i över 2 timmar innan vi fick resa igen. Innan flyget hade vi gått up kl 4 AM - på morgonen - eftersom vi skulle mötas vid Falaise Road kl 5:15 AM. Vi tog värsta omvägen till Brighton vilket gjorde att bussresan tog 3 timmar istället för 2 timmar. Sen satt vi på flygplatsen i flera timmar & skrämde upp lärarna när vi sa att vi ville leka kurragömma (hehe).

Har inte blivit så mkt bättre på engelska men jag har lyckats få lite av accenten men jag & sara pratade nästan flytande engelska redan när vi kom men det var mkt mer amerikanskt. Det var en hel del tyskar som kom & gick i vår hostfamily & det var ibland lite svårt att förstå dem XD Hälften av dem var inte så pratsamma heller...

But I've got to go now, Mum and I are going to a couple of friends to have some tea or something but it should be nice since I haven't been doing anything since I got home other than sitting infront of the tv, walking or training. So please if anyone want to get together and do something please call me (don't text me because I have no money left on my mobile) XD

Miss you all!

Kommentarer
Postat av: Deo

sandra :DDD <3333333333

Postat av: Lollo

SAAAAAANDY!!! YOU ARE HOMA AGAIN!!



Jag har också pratat fett mkt engelska!! host, host, skrivit, host

Wow, u know XD! Jag typ tänker på engelska, hahaha (men det betyder inte att jag är bra på det, bara wannabe-bra) xD



Jag saknar dig o_O''!!

2009-07-10 @ 20:54:09
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej...

Jag vet inte om du vill träffa mig överhuvudtaget, men jag skulle gärna vilja träffa dig.... Skriver inte detta för att jävlas eller va en idiot.. Hoppas att det är ok för dig att jag skriver dessa rader... Är inte sur eller förbannad på dig... Var mest arg på mig själv... Ha de bra... / S

2009-07-10 @ 22:41:38
Postat av: Linn!!!!xD

Saknar dig Sandy!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33333333333 och alla fyllos!!!!!<3333333333333333

2009-07-16 @ 15:14:42
Postat av: Lollo

Linn är här också!!! HEJ LINN!! =D=D=D

2009-07-17 @ 15:33:36
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Linnch

hej lolla=DDDDD

2009-08-14 @ 13:38:14
Postat av: Linnch

hhahahaha skrev lolla istället för lolloxD

2009-08-14 @ 13:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback