Jag ska mörda den som uppfann förkylning

Jag fucking hatar att vara förkyld >.< Kunde nästan inte sova igår natt för att jag knappt kunde svälja & på morgonen kunde jag inte prata. Det blev lite bättre under dagen så jag gick på ridningen (jag ska inte kunna andas eller stå på benen för att inte gå) men så blev jag självklart sämre idag. Att vara sjuk & träningsberoende är ingen bra kombination, jag håller på att krypa ur skinnet! Gick på en timmes promenad tidigare bara för att se till att jag inte tappar kondis & för att göra något men nu sitter jag här utan nått att göra förrutom att ta slut på toarulle efter toarulle.


Den roligaste sketchen från UPPCON. Tyvärr hör man inte allas repliker. De föreställer Akatsuki från Naruto. De är en terroristorganisation ^_^ 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jaså, du är sjuk? :O

Postat av: LoL

Saaaaaaaaaaaandy?? :(

2009-03-24 @ 16:34:23
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback