Helgen

Jag tar & stannar hemma idag, är helt slut av någon anledning. Tror att jag tränade lite för mkt igår...

En snabb resume av min helgen:

Fre: Red på en av stallets nya hästar vid namn Tieke (visst låter det som en kille men de är en tjej >.<) Hon är en Frieser & otroligt känslig, minsta lilla tryck med benen & hon for iväg som en kula ur en kanon. Det var första gången hon gick med på våran lektion & jag fick rida henne... gissa om jag var lycklig XD Sen så var jag hemma på kvällen & såg på Let's dance & Legally blond 2

Ungefär såhär ser Tieke ut fast hon är mkt smalare.

Lör: Tränade på förmiddagen & sen så spelade jag Black & White tills Sara kom hit & lite till, hon satt & läste lite manga under tiden. Sen så gick på en promenad till vattnet men vi var nog de enda ute eftersom de va så dåligt väder. Efter de så skulle vi bestämma film men på något sätt så hamnade vi på golvet & konstaterade att mitt tak var vitt XD På kvällen såg vi på melodifestivalen & Matrix The Revolutions. Brorsan hade varit i vällingby & sett på Watchmen med en kompis så vi hämtade upp dem & eftersom båda våra kompisar bor ganska nära varandra så skjussade vi hem dem. 6 personer i vår lilla bil var väldigt klastrofobiskt XD Om de var människor jag inte kände så bra så skulle jag nog tycka att de va otroligt jobbigt. Jag har nämligen problem med fysiks kontakt.

Sön: Tränade vid lunchtid, tog en dusch, gjorde matteläxan, åkte till åkeshovs bowlinghall för att bowla med Sarah's familj (inte samma Sara/h som dagen innan). Där träffade jag oxå min ridlärare som hämtade sina barn från ett bowlingkalas =P Det känns lite konstigt att se dem utanför stallet men hon hade fortfarande på sig samma jacka & ridbyxor, förmodligen så tog hon bara ledigt för att hämta dem innan hon skulle tillbaka. Men iaf, jag har inte bowlat sedan 7an tror jag så jag var minst sagt rostig. Efter ett tag gick de bättre men då var det för sent för att kunna komma ifatt de andra. Sen åkte vi till Il Postino & åt mat. Jag åt spagetti bolognese eftersom jag inte gillar pizza men jag tror att de bara var grabbarna som tog pizza. De va så stora att hälften av dem låg på bordet >,<  

Dagens låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback