Innan skolan

Sista dagen av lovet. Det måste vara den sämsta känslan i världen att veta att nästa dag så kommer du vara tillbaka i det där helvettet.
Kollade på lite sommarjobb igår men hittade inte ett skit. Man kanske har bättre tur om man går till nått ställe, men vad vet jag, jag har inte jobbat en dag i hela mitt liv. Åtminstonde inte för pengar. Om ni vet nått ställe som är bra på sommarjobb så säg till är ni snälla.

Jag har gjort alla utom engelska läxan & pluggat till provet så jag känner mig ganska lugn idag så jag tänkte bara slöa lite så att jag kanske åtminstonde kan vara glad en dag i skolan. Måndagarna har blivit jobbiga nu. Vi har bara en timmes Naturkunskap innan lunch men sen så har jag nästan 4 timmars bild efteråt. Det är ganska träligt faktiskt.

Ska ta en promenad i det sköna vädret tänkte ja nu (synd att man inte har en hund) med mamma. Älskar att promenera! Förstår mig inte på amerikanarna som åker överallt när man kan gå eller cykla. Jag måste få bättre fysik innan jag blir galen, hatar att inte kunna ha på mig det jag vill. Det skulle jag väl kunna nu oxå men inte på samma sätt. Tänkt se om jag kan hitta en bra väg till skolan så kanske jag kan cykla, de är egentligen inte så långt om man bara vet en bra väg. Någon som är på? Kan vara skönt att börja dagen med lite endorfiner, jag mår alltid bäst efter att jag har tränat.
Men nu ska jag dra ut!

- I don't want to go home.
- Why not?
- I think my house is haunted.
- And why is that?
- My wife is there. I knock on the door and all I hear is "Get out!"

PUCCA!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: LoL

Jag vet en bra väg man kan cykla ^^. Tänk dig att du först cyklar till mig genom zenitvägen. Sen kör man till vänster lite innan Björkeby (en genväg) och... Ja, samma väg som 549 (Vegabussen) tar ungefär. Den tar inte genvägen men annars samma. Den vägen brukar jag åka moppe när jag gör det, och det är mestadels cykelvägar, förutom genvägen, men det finns en cykelväg som ligger parallellt. :)

Postat av: Madelene

Jag cyklar gärna med dig när snön är borta :D

2009-03-01 @ 20:41:27
URL: http://madlines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback