De har redan börjat sälja påskmust...



Sorry att jag inte uppat på ett tag men de finns inte så mkt att berätta, om ni inte vill veta antalet toarullar jag har använt de här dagarna & de antar jag att ni inte finner så intressant XD Men goda nyheter (tror jag iaf) om jag inte blir sämre inatt så kommer jag till skolan imorron. De är faktiskt otroligt tråkigt att vara hemma utan något annat att göra än att kolla på dåliga talkshows på tv, läsa & plugga. JAG VILL JU UT I DET FINA VÄDRET!!
Martin har varit hemma med mig men han är inte mkt till sällskap. Han bara låser in sig på sitt rum & så hör man inte av honom på några timmar utom när han kommer ut då & då för att gå på toa eller kolla om jag lever -_-'
Visste ni att de går en repris på reprisen av Grey's Anatomy vid lunchtid? Vad tänker folk med? De finns hur många arbetslösa/sjuka stackare som helst i sverige & de kan inte komma på med något bra att kolla på under dagen? 

-I'M SO BORED! 

Min släkt har börjat klaga på att jag inte har sagt något till min födelsedag, men hallå! De är inte ens april ännu! Dessutom så suger jag på att komma på saker jag vill ha, jag har redan nästan allt jag kan tänka mig vilja ha som är rimligt & min släkt blir sur på mig när jag säger att jag vill ha pengar, talltikar, kastruller & sånt. Ursäkta mig för att jag gillar att planera. Jag vill inte blir ett sånt där mambu (heter e så?) barn som bor hemma tills jag är 35 -_-' Jag  får ju faktiskt rösta nu så då borde jag väl börja tänka på hur jag ska ta hand om mig själv annars har jag väl ingen rätt att ha en åsikt om hur det här landet ska skötas? Inte för att jag riktigt bryr mig så länge de inte gör något riktigt dumt...
Men jag kanske skulle önska mig en cykel iaf. Kan vara skönt att slippa ta bussen överallt =P

Hittade det här bandet igår & jag älskar dem!!!

Kommentarer
Postat av: LoL

Ja, då kan vi cykla till skolan :D!



Och hörru Sandy! Du svarar inte på sms! och inte i telefonen heller! Är du sur på oss? Eller på mig? Vi trodde att du var kidnappad av Urban :8!! Eller DÖD!! Svara nu då!

Postat av: LoL

SANDY! Du har skrivit <3<3<3:D:D:D!! Du ÄR inte död!!! :D:D:D



Men varför är din mobil det då? XD

2009-03-25 @ 17:37:48
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback