Utvecklingssamtal med övermakten -_-'

En gång per termin så kallar lärarna in eleverna till ett samtal one on one, eller mer precis i många fall one on two vilket i princip betyder att din klassförestånde berättar för dig & din förälder hur dåligt du gör ifrån dig menad de noggrant studerar din reaktion. I mitt fall finns det inte mycket att säga så det slutar med att Louise (vår lärare) sitter & frågar ut mig om mitt privatliv. Efteråt satt jag, Deo, Linn, AV, Madd & Mirr i bildsalen för att försöka göra färdigt våra arbeten som tydligen ska vara färdiga imorgon, vilket är alldeles för snabbt. Jag blev nästan klar, några skuggor kvar på min mask bara så jag kanske kan plugga lite matte & svenska på lektionen imorgon istället. Att ha prov 2 dagar på raken de sista 2 dagarna innan lovet är ganska evil tycker jag. Om man har nån dag imellan så kan man iaf fokusera på ett ämne i taget men nu måste man plugga  de på samma gång vilket gör en väldigt förvirrad. 

Är det nån som vet vilken dag träningsdagoken ska vara inlämnad? Jag måste renskriva den >.< Va de innan eller efter lovet?


Låt: Standing in the rain (acoustic) Grupp: Billy Talent
  


Kommentarer
Postat av: Sonia

=o ...



BLUBB, adda min msn:
[email protected] :D

2009-04-06 @ 12:18:56
URL: http://sonias.blogg.se/
Postat av: LoL

Hahah, Blubb xD

Och Blubb, svara på smsis!! Inte ljudlöst! Fy på Blubb! ,D

2009-04-07 @ 01:37:08
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback