10 orsaker att hata dig

10 things I hate about you poem
I hate the way you talk to me,
and the way you cut your hair.
I hate the way you drive my car,
I hate it when you stare.
I hate your big dumb combat boots
and the way you read my mind.
I hate you so much it makes me sick,
it even makes me rhyme.
I hate the way you're always right,
I hate it when you lie.
I hate it when you make me laugh,
even worse when you make me cry.
I hate it when you're not around,
and the fact that you didn't call.
But mostly I hate the way I don't hate you,
not even close,
not even a little bit,
not even at all.


Jag satt & försökte komma ihåg dikten som de hade i filmen men jag kunde inte så jag satte upp den här. Den är väldigt bra tycker jag. Ganska rookie men ändå. Visst ja jag kom på att jag skulle skriva in dikten som jag fick av gänget!

Nu är du 18 & gla'
FAN VAD DU É BRA!
Dricka får du göra,
& bil får du köra.
Nu med ditt svarta hår,
du ut på krogen går.
Ränna runt & flirta,
& sen med någon i sängen störta.
Med bakfylla du vakna,
& ni båda är nakna.
Så på med kläderna & spring,
sen låtsas du som ingenting.
Så grattis & ha så kul,
glad påsk & god jul!
SKÅL!!

Den äger verkligen!! Älskar den! Ledsen att det tog så lång tid för mig att uppa den. Glömde bort det lite grann.
Så idag har jag varit hemma precis som igår pga min lita vän förkylningen. Han är ytters lojal för jag kan inte bli kvitt honom!!! Har nästan bara kvar hosta nu så jag kommer imorgon hade jag tänkt. Måste se till så att jag inte kommer för mkt efter.

Idag har jag suttit framför datorn största delen av tiden. Jag snackade till & med med min kusin i Australien som var online. klockan var runt 12 här men den var nästan 8 på kvällen där. Det var väldigt roligt men det verkar som att jag smittat hennes syster som jag var med på kryssningen för hon var oxå hemma XD Madde i Australen var oxå förkyld så jag undrar nästan om det är ett släktproblem XD Men iaf sen så snackade jag lite med Tobbe som hade försovit sig till 12 & orkade inte gå till skolan så vi satt & snackade ett tag tills hans internet Cpade sig. Sen så kollade jag på Mulan på tv. Det är verkligen en film man inte kan tröttna på! Helt suverän!!

Sitera:
Kolla! Risgrynsgröt! Och den är glad att se dig!!!
Hörru bort därifrån hon kan bli magsjuk! (till squiky)
Gå nu ut och lekt snällt med de andra pojkarna, om nu inte de andra pojkarna vill slåss förstås.
Då sparkar du dem bara i baken.
Men jag vill inte sparka nån i baken! (Mulan)
Tala inte med mat i munn!!

Hahahahahahaha! så jäkla bra! Älskar Mushu! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Linnch

haha xD mushu är bäst!!! SITT ROSA!!!xD

2009-05-06 @ 21:19:33
Postat av: Linnch

haha!!!!!xD Mushu är bäst!!!:D SITT ROSA!!xD

2009-05-06 @ 21:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback