Damn it -_-'

Mitt immunförsvar har allvarligt krachat, jag är sjuk nästan hela tiden nu. Det är jäkligt irriterande eftersom jag hamnar efter i skolan de här sista veckorna då vi har hur många prov som helst. Jag har en känsla att den dåliga hälsan kanske är kopplad till den mentala tröttheten jag har känt de senaste månaderna, eller vise versa. Jag har bättre kondis än någonsin men jag känner mig trött i skallen 24/7. Vitaminbrist?

Så iaf, idag är jag hemma pga av att jag vaknade halv 4 imorse & mådde asilla. Jag lyckade ändå somna om igen men sen så vaknade jag vid 7 igen & den här gången gick det inte att ignorera. Jag vågade helt enkelt inte chansa på att sitta på en buss, lektion eller cykla när jag kände mig så. Nu har det lugnat sig så jag mår hyffsat just nu så vi får se om jag kommer imorgon eller inte. Det är inte som att jag kommer missa nått direkt eftersom jag inte har läst klart To Kill A Mockingbird.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback