Fett duktig =3

Har räknat färdigt hela mattehäften nu! Äntligen! Tog typ tre timmar men nu har jag fått en ordentlig resume av allt vi gjort det här året & det visade sig att man inte hade glömt så mkt som man trodde att man hade. Fick lite problem här & där men de är för att jag är lite slarvig ibland. hehe big surprise XD 

Så vad gör man nu då? Jag är verkligen inte på humör för att läsa "To kill a mocking bird" även om den ska vara färdig om några dagarn. Jag tycker jag har pluggat mitt idag. Den är så otroligt seg & de gör så onödiga saker hela tiden. Är faktiskt inte på humör för att läsa nått just nu (vilket är en chock för att vara mig, jag läser alltid) utan jag vill skriva men jag kan inte för att Sara fortfarande håller på med det 8ttonde kapitlet & jag vill inte börja skriva på nått nytt som jag kommer att tröttna på efter en timme. Har redan en massa såna där halvfärdiga saker som tar upp allt utrymme på datorn >.<  
Nej men jag tror att jag ska ta en promenad istället, är fortfarande förkyld så jag får inte styrketräna just nu T.T

See u later!!



Maybe we need to fuck up
before we can step up.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag gick också promenad idag xD! Vi föräldravandrade, jag och Pös. Hahah xD!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback