Kryssning

Nu är jag hemma igen efter kryssningen till Tallinn men jag måste meddela att båtarna till Helsingfors är större XD Baltic Queen va ny & fin men hade bara 3 affärer; en godis affär, en perfym affär & en pryl affär. Utöver det så fanns det typ ett stort disco, 3 restungarer & ett cafe. Inte så mycket alltså. Tallinn var väldigt udda, det var som att dem hade sparat arkitektur från 1500-talet lite här & där i delar av hus & mellan dem. T ex om det var två lägenhetshus bredvid varandra så var det en del av ett 500 årigt gammalt hus inklämt mellan dem -_-' Det var oxå överfullt med gamla kyrkor överallt. Jag vet att man brukade vara väldigt religös förrut (i vissa fall fortfarande) men man behöver väl inte ha 10 kyrkor inom gångavstånd!? Jag handlade inget men det var roligt att se att nästan alla affärer hemma oxå fanns där. Jag tog dessutom mina första drinkar på båten ;) Smakade inte så illa men jag vet inte om det var limen eller alkoholen som gjorde dem lite beska. Vi hittade oxå en flaska med färdigblandad "Sex on the Beach" som vi köpte & som vi ska pröva. Mina kusin Madde hade fått mig att lova att pröva den när jag fyllt 18 & när den inte fanns i baren & vi hittade den så tyckte vi att det var väldigt fyndigt XD Min andra kusin Marie köpte oxå en hel flaska ^_^   


Mat korridoren ^^
Nästan alla av oss
Vår fiiiina hytt XD Jag sov där soffan är =P
Min första drink! 
(Ser ni vad jag menar med inklämd?XD)
Hamnen i Tallinn. Vi var på den till höger =)


En fin låt =P

Kommentarer
Postat av: LoL

Fett kuuul ,D!

Höhö, Sandy nykterist noooo more?? XD

Postat av: Deeeeooo

ja den e sjuuukt fiiin =D knarkar den nuuuuu <3

2009-05-03 @ 16:59:50
URL: http://mylifeismusik.blogg.se/
Postat av: Miranda

YEAH! Din första drink B) varen go?

2009-05-05 @ 00:27:03
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback