Let's play doctor xD

Var tvungen att hoppa över skolan idag pga av att undersökningstiden hos doktorn var under nationella provet imorgon så vi fick en sista minuten idag istället halv 12. Han typ lyssnade på mina lungor & kollade mig i halsen etc vilket var ganska irriterande eftersom jag hatar främlingar som rör mig. han trodde inte att det var något annat än en grov förkylning men jag blev ivägskickad på en provtagning precis som min brorsa hade blivit när han var där men jag fick göra ett helt annat prov. Medan de bara hade tagit ett litet prov från hans hals så tog de blodprov från mig! Usch! Efteråt så gick vi tillbaka till doktorn igen & han fick resultaten efter bara några minuter vilket oxå bara visade på grov förkylning men han gav mig ett resept för en slemlösande host medicin & gissa vad? Den innehåller morfin XD Inte nog med att jag drack för första gången i helgen nu så börjar jag med droger oxå >.< Det här kan ju slutar hur som helst =P 

Så det var historien om min intressanta dag. Ska träffa Sunna vid busshållplatsen lite över 5 så ska vi åka till stallet & hänga lite & äta middag där innan ridningen börjar kl 8. Det är alltid roligt men vår älskade Mimmi har slutat nu eftersom hon har skaffat häst. Hon kommer få många besökare om man säger så =P Hennes stall ligger ganska nära min skola så jag kanske kan komma & hälsa på henne ibland. Får dra med mig Sunna oxå ^_^

Ciao!!! 

 

Kommentarer
Postat av: LoL

Sv: ÅÅ, tack <3:D!! Hihi xD! Ska bli kul att se din sen ,D!

Postat av: Miranda

SAAAAAAANDRA TILL LANDSLAGET!!! SHALALALALALLAA!



8D <3

2009-05-08 @ 10:32:51
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback