Monstret=Moonstrike



Den här lilla damen fick jag rida i fredags (jag vet: segt uppat) fast det här är en gammal bild från förra gången jag red henne, endra i höstas eller förra hösten kommer inte ihåg XD. Hon var finare än förra gången, vet inte om hon är den som har förändrats eller jag men det gick faktist ganska bra. Hon var asjobbig såklart men det kändes som att man kom någonstans nu. 
Efter lektionen skulle jag cykla hem & då märkte jag att en ryggvärk börja komma fram & det slutar inte! Jag har fortfarande ont >.< Elena tror att det är ryggskott & det är det förmodligen men det gör det inte skönare. Har knarkat ipren hela helgen XD  

Här är förresten bilden jag snackade om på lunchen. Den jag klippte ihop när jag hade tråkigt igår XD
Hoppas Sara ser den?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fin bild :D



Sv: Ni har ett prov I guess ;D men inte jag. You knooow. Jag har bara inlämningsuppgiften som skulle varit inlämnad för åratal sen ^^! Hihi, och du har nog rätt i att det är upplysningen =P!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback