Wolverine

Gick på bio igår & såg på filmen om Logan från x-men. Jag gillar inte den typen av serier egentligen (föredrar manga) men filmerna är suveräna måste jag säga. Jag har något sjukt machokomplex när det gäller filmer, jag gillar alltid the bad guy xD I verkliga livet tycker jag såna killar är askorkade & har för mkt testostoron (sp?) men i filmer kan jag inte låta blir att gilla dem. Min stora bad guy favorit är Gaara i Naruto, big chock, men han är snäll nu. I wolverine filmen så gillade jag hans elaka brorsa Victor Creed mer än huvudpersonen. Som sagt, helt vrickat. 

Quote: Victor to Wade
-That's funny, Wade. I think you confuse me with someone who actually gives a shit. 

Victor Trailer  



All trailer

Älskar tänderna XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback