Zzyzx Rd


Har varit så himla flummig hela dagen idag XD Jag & Lollo lyckades till & med skrämma A-V & Deo! Då är det allvarligt. Läste precis Lollos blogg förresten & det fick mig att oxå vilja skriva en sån där visste du att grej. Så det är precis vad jag kommer göra =D Gillar ni det inte så är det ingen som tvingar er att läsa det xD

Visste du att:

-mitt favorit program i hela vida världen är Grey's Anthomy. Det är helt enkelt det bästa som finns! Mina älsklings karaktärer är Christina & Meredith eftersom de påminner lite om mig på många sätt, eller som jag brukade vara & fortfarande kan vara ibland. I love, love, love it!

-den bild jag har blivit mest nöjd med i mitt liv är en bild av Akatsuki i Naruto serien. Den är A3 stor & är den mest detaljera bild som jag har haft tålamod att göra på eget bevåg. Är fortfarande nöjd när jag ser den eftersom jag vet att jag inte skulle kunna göra om den prestation igen särskillt lätt. 

-jag en gång åt köttfärsås & spagetti i en hel vecka! 

-låten jag spelar just nu är Cell block tango.

-jag måste ha varit en labrador i ett tidigare liv för jag har ett överdrivet bra luktsinne & jag älskar mat XD Det här med näsan har jag aldrig riktigt förståt men jag kan liksom bara känna lukten av allt möjligt & identifiera vad det är långt innan nån annan hinner göra det. Är överdrivet känslig för höga ljud oxå. Ryser av bara tanken av en kniv mot en tallrik >.< 

-jag är en boknörd. Älskar att läsa alla möjliga böcker men helst fantasy. När jag kom hem från england hade jag köpt 8 böcker & om det inte vore för att jag inte fick plats med mer i väskan så skulle jag lätt ha köpt fler =P Min favorit författare just nu är John Marsten.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vadå inte svara på alla kommentarer du fått på det tidigare inlägget? Fy skäms, Sandy XD!

Postat av: Lollo

Vet du vad? :D Jag ska aldrig mer kommentera i din blogg för du svarar aldrig!! MOI HAHAHAHAHAHHAHA!!! Bye bye!! You´ll never ever EVER see me here again!!! *hides behind the background pens so you can´t see me anymore!*

2009-10-10 @ 00:29:40
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Sandy

Knäppgök XD klart att jag inte alltid svarar på dina flummiga kommentarer XP

2009-10-12 @ 22:32:30
URL: http://gaarafreak.blogg.se/
Postat av: Lollo

I´m not here!

2009-10-13 @ 06:44:03
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback