Jobb?

Hur mycket ska farsan egentligen försöka göra för att få mig att umgås med honom? Nu har han till och med skaffat mig ett jobb på hans arbetsplats om jag vill ha det. Det konstiga är att jag faktiskt funderar på det. Det enda jag typ kommer behöva göra är att kopiera folks körkort, visa var bilarna finns & vara "trevlig". Jag vet inte överdrivet mycket om bilar men jag hatar dem inte XD Åtminstonde inte de som inte förstör luften XD Vilket är nästan alla men iaf ^^ Jag behöver verkligen pengar & lite hjälp på CV'n som är ganska kort om man säger så >.< Man tar ju studenten i vår & jag vill inte bli en av dem där barnen so bor hemma & är arbetslösa. Jag vill klara mig själv! 

Det blir en ganska stressig dag idag eftersom först så ska vi fira mamma som fyllt år med våra kusiner & mammas bästis familj. Sen ska jag möta gänget (Deo, Lollo, Linn, Av & mirr?) så ska vi köpa lite taco ingredienser, hyra nån film & sen ha övernattning hos Deo vars föräldrar inte är hemma ;) Vet inte hur mycket sova det kommer bli så som de här människorna flummar. Ju mindre de sover ju värre blir det XD Lägg till lite socker kickar då & då så har vi en jäkligt rolig kväll-natt-morgon framför oss. 
Imorgon så ska jag hälsa på farsan på min potensiella arbetsplats & så ska jag se om de verkar intressant & om jag tror att jag kommer orka med det. Sen så ska jag väl försöka se Sara nånting oxå, det är ett måste. När ska jag ha tid att plugga till Sam-provet? 

 


Kidnap mr Sandy Claws, throw him in a box
Bury him for 90 years, then see if he talks! =D


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej Sandy!! Du sötar så mycket att man knappt kan läsa XD sluta! Och jag vill också ha ett jobb! Nu blir du också en såndär "jag har kontakter, så därför har jag jobb, haha, synd för dig som är kontaktlös!" Men jag är glad för din skull ändå för du sötar, som sagt -.-.

...

Det var nåt mer jag skulle skriva, men jag minns inte ;D! Jag bordeeee göra mig iordning för filmkvällen nu... Å juste, ska Mirr vara där? Det visste jag inte. Kul :D!

Du är sööööt!!! Grattis till jobbet XD!!



Jag vill ha guacamole... eller hur det nu stavas XDD! Hoppas vi kan göra det!

Postat av: Lollo

Meh, jag har tråkigt och ont i huvudet!



Så jag skriver. Jag älskar att skriva. Det är kul. Men jag gillar INTE samhällskunskap. Jag vill inte plugga. BLÄ. Hm, okej, jag går och uppar min blogg istället. Det här blir snart som ett bogginlägg annars XDDDDDDDDDDDD bara för att jag skriver och skriver och skriver för att skjuta upp göra-sig-iordning-processen som jag inte orkar med just nu. Har liksom duschat så.... jag måste klä på mig och allt sånt också. Men jag är lat! Så nu ska jag uppa min blogg tror jag. Bye ;D!

2009-10-03 @ 16:47:46
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Lollo

HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA "bogginlägg" !!!!! HAHAHHA bogginlägg XD



Beware! Jag är flummig redan nu -.-.

2009-10-03 @ 16:48:25
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Lollo

Har du ens sett mina kommentarer? o_O''

2009-10-07 @ 17:01:40
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback