Busy little bee


(Martina, Marianne, Marie, Martin & jag i Rom. Mamma tar bilden. Lite komplicerat med namnen eller hur? =P)

Har fått en rätsida på vardagen igen iaf. Har haft en hel del problem med schema & sånt men de har fixat sig så att jag kan behålla alla mina bra lärare utom min ridlärare vilket jag har fått byta till hennes äldre syster som är totalt dressyrfixerad - vilket man kanske måste vara för att gå i en dressyrspecial som jag ska försöka göra nu. Har en test  lektion för henne på torsdag men jag måste verkligen springa från skolan för att hinna i tid. kommer bli tufft... 

Förra veckan med bildlärare Bo fick vi rita av en död kräfta, idag ritade vi av ett äpple. Någon annan än jag som tycker sånt är totalt onödigt? På svenskan fick vi tid att läsa vår "moderna" roman och jag har valt Den otroliga Historien som många kanske såg på film när de va små. Det vet jag att jag gjorde iaf och jag älskade den. Enda jobbiga är att vi bara har två veckor på oss och boken är över 400 sidor vilket blir ganska mkt om man räknar in den engelska boken och alla läxor. Engelska lektionerna med Gunnar H är de enda som går fort när man sitter där. De är enda lektionerna som det känns som att det man gör är roligt och att man kommer nånstans är.

Fan vad jag hatar att stressa med bussar...



Walter: Aw, screw you! That was funny!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hehe, Gunnar äääääger <3 XD!



"som är totalt dressyrfixerad - vilket man kanske måste vara för att gå i en dressyrspecial"



Ehm, you kinda made me ROFL there XDDD!

Postat av: Joss

Det är i och för sig inte två veckor till v.42, det är fyra. :)

2009-09-17 @ 18:50:33
URL: http://strahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback