Sista lovet T.T

Peppe från förra terminen<3

Är tillbaka på min gamla bråkstake Peppe i hoppningen igen verkar de som XD Sunnas häst Full Speed fick kolik och dog nu i veckan så hon har ingen häst längre och eftersom min lilla söta Max är så snäll så fick Sunna honom. Vi får se hur de går framöver men igår gick de bra iaf =P

Resume a lovet:

lör: Satt hemma och skrev klart mitt projectarbete så nu är det bara bilderna kvar =) Hade oxå påskmiddag med den "goda" sidan av släkten. Jag och mina kusiner satt och kollade på New Moon och mobbade alla i den=D <3

sön: träffade sara och gömde mig där när farsan försökte dra med mig på påskmiddag hos den "onda" sidan av släkten.

mån: Åkte till stan och shoppade med morsan och brorsa. Hittade ett par coola byxor på Cheap Monday och en asbra bok på sfbokhandeln =P Klippte mig och färgade håret lite oxå när jag ändå höll på. ^-^

tis: middag och filmkväll hos Sunna tillsammans med några tjejer från stallet (var av de flesta viste jag inte vilka de va XD). De va roligt, vi kollade på Lord of the Rings och Eragon. 

ons: Red igen med den andra dressyrspecialen. Lilla Max var jätteduktig =D

tors: Lite irroniskt men vi hade hoppning med Annette istället för dressyr med Jenny i en "dressyrspecial" grupp XD Max var jätteduktig då oxå och vi fick hoppa mkt högre än de andra eftersom vi går i hoppgruppen =P På kvällen var de klassfest hos Helena och de va jättetrevligt även om de var lite dåligt med samtalsämnen XD Det blev lite enkelspårigt om man säger så och att alla blev lite fulla hjälpte inte direkt XD Jävligt jobbigt att försökta ta sig hem vid halv 2 på morgonen oxå >.<

fre: Hopplektion som vanligt men som sagt på Peppe igen. Lite konstigt att sitta på honom igen efter att konstant ha ridit Max i 4 månader men det är som att cykla, man kom snabbt in i det igen. Det enda jobbiga är att Peppe är tio gånger svårare än Max då han är både större, starkare och tjurskalligare. Får åtminstonde använding av mina sporrar igen. Ok jag får honom att låta som ett monster, vilket han inte är, men han beteer sig som en 3 åring istället för sina 12 år och när det är ett djur på 600 kg som har bestämt sig för att han minsan inte ska galoppera i lagom takt så är det lite svårt att säga till honom annat XD Älskar bråkstakar <3

lör: Träffade Lollo efter hennes jobb och åt middag på donken följt av Alice i Underlandet. Jäkligt rolig film måste jag säga. Katten är min älsklings karaktär <3 Det där leendet är bara så skönt! Lollo tycker om den där galna kaninen som kastar mat omkring sig och beteer sig allmänt skumt XD Det reflekterar lite av hur vi själva är, Lollo är galen (haha) och jag är lite... mer som katten XD 

Max 2 <3
Till mitt försvar så är det inte jag som har tagit bilden XD Han ser jäkligt konstig ut från den här vinkeln. Han är mkt snyggare egentligen <3

Kommentarer
Postat av: Shulul

Åååh, han liknar Poppe jättemkt på den där bilden! Kul att namnen liknar också. Men min Poppe hette Peter Pan egentligen, men det var så krångligt att säga xD.

Jag saknar honom =(. Han brukade slicka på mig XD. Han ville ha godis :P. En gång nafsade han mig på örat också, varefter han sedan gav mig en jättehård buff xD. Han trodde väl att det låg godis där... weird! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback