boring



Projektvecka i skolan men valde att arbeta hemifrån då vi måste dela datasal med våra 1or och 2or vilket gör att vi ibland måste avbryta, byta datorer eller blir allmänt störda på deras oljud. Ok så vi är inte så tysta vi heller men vi är bättre iaf. Det är lättare att arbeta hemma till viss del då man är mer van vid det PS man har hemma än de i skolan men man kanske inte fokuserar sig lika enträget på en uppgift utan varierar lite mellan syslor XD Har tex suttit och läst en massa manga men de är för att jag redan har gjort en jäkla massa bilder. Gjorde färdigt en hel bild igår + 2 skisser.  Idag har jag gjort 3 skisser och färglagt en kanske blir en till ikväll men ska till tandläkaren om en stund (usch) och sen ska jag och brorsan till gymmet en stund. Vi köpte nyligen ett klippkort var där men jag har inte haft tid att använda det så jag har ingen aning om hur det ser ut där inne. Men men det är bara ett gym, så annorlunda än andra kan det inte vara, eller? 

Eeny, meanie, minie, moe,
please don't tell me it is so,
there has to be another way to go. 

Eeny, meanie, minie, moe,
time never takes it slow,
doesn't care if you're friend or foe.

Eeny, meanie, minie, moe,
they all left with the snow,
to a place which I can not follow.

Eeny, meanie, minie, moe,
the all left me hollow.

Kommentarer
Postat av: Shulul

Kommer due till schuuuuul imorguuun? :D

Hehe... I´m pretty bored too >.<! Man blir det utan socialt umgänge XD. Ok, Denny är här just nu, men han sitter och läser... och inte är det MIN bok han läser heller... ARGH! XDDD

Postat av: Miranda

stiilig pålle på bilden :D

2010-04-25 @ 11:59:21
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback