blubb...

Ok, snabb resume:

*Leo lever fortfarande iaf men har kraftig lunginflamation. Hatar mig just nu för att jag tvingar i honom medicin och näringsämnen med tvång... den som sa att åsnor är envisa hade aldrig träffat en kanin -_-'

*Min egna förkylning är nästan borta nu så jag kommer klara av skolan fysiskt nu iaf (ses imorgon tjejer!)

*Är grymt uttråkat pga sysslobrist. Ok jag hade läxor men orkade inte göra så många av dem, hehe.

*Hittade en så grymt bra serie på biblan igår att jag tror jag dör! Värsta framtidsböckerna i marddrömms verson men så otroligt bra! Första boken heter "Ful" och är skriven av "Scott Westerfeld". Kolla in den! <3

*Uppgradera min status från "boknörd" till "bokbesatt". Har bokstavligen läst 5 böcker sen jag blev sjuk i söndags... fan, jag måste vara konstig i hjärnkontoret >.<

*Visst ja, ingen av de böckerna va Singuala. Har inte läst klart den ännu, hehe. ^///^



Why do I keep hitting myself with the hammer?
Because it feels so good when I stop...

Kommentarer
Postat av: Lollz

Oj, är det så farligt att du kommer bära med dig böcker till skolan nu igen? XD rädd

Singuala? HAHAHAHAH.... sorry! Det låter som ett namn man skulle kunna döpa en apa till (x! "Singoalla, Singoalla, INTE Singuala!" härma Youtube-klippet med näsa och nos

Vad roligt att du kommer imorgon! :D<3

Ofta du döpte inlägget till blubb? Jag typ skrattade på mig.



"Why do I keep hitting myself with the hammer?

Because it feels so good when I stop..."



HAHAHAHAHHAHA OMG... bäst! XDDDD



OBS. Jag är flumm...

Postat av: Sandy

hahaha, roligt att du gillade det. PS jag bryr mig verkligen inte hur den där fjollans namn stavas, hon e fan konstig >.<

2010-01-20 @ 21:40:54
URL: http://gaarafreak.blogg.se/
Postat av: Lollz

Oh I'm a gummy bear

Yes I'm a gummy bear

Oh I'm a yummy, tummy, funny, lucky gummy bear

I'm a jelly bear

Cus I'm a gummy bear

Oh I'm a moving, grooving, jamming, singing gummy bear.

Oh Yeah

2010-01-20 @ 23:21:14
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Lollz

http://www.youtube.com/watch?v=astISOttCQ0



Oh I´m a gummy bear, yes I´m a gummy bear.... åååh <3 XDDDD

2010-01-20 @ 23:21:53
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback