Sommarplaner

Då va man hemma igen då =P Åkte visserligen typ hem nästan varje dag då vi skulle varit borta pga av olika anledningar. Såg tex Eclipse med Sara och Elena. Defenitivt bättre än de tidigare eftersom den hade lite mer fart på sig men det som förstörde hela grejen va den otroligt töntiga stråkmusiken som dök up varje gång de skulle ha ett seriöst prat. Kinda ruined the moment.

Min lilla kusin Robin tog konfirmationen nu idag och va borta hos dem på fika. Världens skummaste mat men god tårta ^-^ Otroligt vad den lilla spillevinken har växt på sistonde men jag antar att de är så de brukar vara i den åldern för killar. Är fortfarande förvånad varje gång han öppnar munnen och en mörkare röst kommer ut XD Gillar egentligen inte den sidan av släkten men de va på något vis lättare att vara med dem då inte mina farsa va med eftersom han drog ut på sjön istället. Antar att jag har hittat den skyldige... inte för att de va oväntat.

Nu ska vi vakta en av mammas kompisars kanin som bor här i området. Ska bli kul eftersom jag inte längre har en egen men det gör fortfarande lite ont i hjärtat då jag kollar på kaninen eftersom han är väldigt lika Lova på sitt sätt och personlighet. Med andra ord en riktig liten bråkstake but you've got to love'em.
Sedan bär de av till Mallorca för lite sol och bad även om jag inte är så intresserad av sånt. Brukar sluta med att jag sitter under parasollet med min bok och en drink XD Föredrar kulturella städer framför solsemester men någon gång då och då är de trevligt att bara åka bort utan att behöva bekymra sig för tåg/buss tider eller vad man ska äta för mat för dagen. Av alla ställen jag varit på va nog London och Rom mina favoriter utan jämnlike medan här hemma älskar jag landet. Lagom är bäst ^^  



Är galet kär i den här låten!! <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

Roligt att du skulle nämna den låten :D både jag och Pös knarkar den jättemkt ;D just loooove it!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback