Näst sista veckan

Tar studenten om lite över en vecka nu och lärarna håller oss fortfarande sysselsatta till 100%. dålig planering? Missade de 2 sista studentfesterna pga Martinas konfirmation och Np Matte C, vilket suger. Konfirmationer är alltid lika dana, man sitter där och lyssnar på presten babbla om gud i typ 2 timmar (jag satt och läste =P) och sen åker du på middag/lunch och är social. Vi spelade ett sånt där frågespeldär man svarar på disney frågor och får tårtbitar när man svarar rätt på nyckelfrågorna. Det va asroligt men det va hur många frågor som helst om Mary Poppins och det är typ den enda disney film jag inte har sett! Det är intressant hur mkt man egentligen kommer ihåg när man tänker efter men det kanske är för att jag är helt galen i disney, speciellt Herkules och Mulan. 
Dagen efteråt (aka. söndag) gick vi till gymmet och tränade tills vi höll på att spy... bokstavligen och på kvällen då martin åkte på bio med farsan typ som vanligt så fick jag ett ryck och bakade mockarutor som en galning. Gjorde lite extra smet för att kunna äta de ^-^ I <3 smet!
Igår (tisdag) var jag tvungen att vara i skolan vid 8 för att ha det dumma Np provet och jagf vet inte riktigt hur det gick för jag typ kom på en massa fel efteråt så de gick säkert åt fanders. Jajam kände mig ganska duktig iaf. Nämde jag att provet var över 4 timmar långt? Sux. 
Frida har frågat om jag vill vara med på vårspringet tillsammans med några andra från stallet den 1 juni men vi får se. gillar att jogga men vet inte om jag har tid. Ska kolla upp lite mer om det där och meddela henne imorgon. Får se hur det blir men det låter roligt =)  


We raise our glas,
You bet your ass,
To La vie Boheme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback