Full of Grace (8)

Ska fira mammas födelsedag i efterskott tillsammans med Rosmarie + familj, Marianne + familj och mormor. Det blir middag och bara lite hemmaskönt. 

Har lyckats göra farsan arg igen - big surprise - men den här gången kanske han fattar poängen när jag inte svarar i telefonen (vilket jag aldrig gör XD). Hatar verkligen telefoner, svarar aldrig om det inte är någon jag verkligen vill prata med. Är så beroende av sms. 

Imorgon ska jag och Lollo tilbaka till old high school för att hämta ett spel som hon glömde ta med sig innan studenten. Får se om vi kan få tag i A-V och Linn medan vi är där :P Saknar skolan mer än jag trodde att jag skulle. Eller, egentligen är det ju inte skolan jag längtar efter utan klassen och känslan av att vara tillsammans. Bilden längtar jag nog mest efter. KOmmer aldrig få tillbaka den där sköna känslan vi hade under bildlektionerna då vi satt/stod och målade framför allt. Det var nog mina favoritlektioner då vi fick syssla med målning. Det andra va så klart oxå kul men det är nått med riktig färg och en pensel i hand och duk framför mig som jag älskar! Har målat lite hemma sedan dess men det är så dyrt med dukar! Brukar gå till Clas Olsson, där brukar det åtminstonde vara rimliga priser. Ska nog önska mig några dukar till jul. Förra året önskande jag mig ett stafli och de fick jag (typ bästa presenten ever!) och har redan alla grund färger + några till i akryl så de borde inte behövas fyllas på på ett tag ^-^ 

Dagens låt:
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback