OW!

Haha XD Älskar den!

Another boring day at home. Men vad har man för val när man inte vet vad man vill sysla med här i livet? Kanske borde söka jobb på nått hundstall eller nått bara för att göra något?
What to do, what to do...

Har fått värsta muskelknuten efter jobbet igår så jag sitter här med en varm påse på ryggen för att mjuka upp den. Låg på yentramattan mer än vanligt igår men det hjälpte typ inte. Känner mig som en sköldpadda på rygg när jag ligger ner för det är väldiga problem att komma upp igen XD Måste fan dra till en massör, vet inte hur de kommer funka att rida idag. Kommer ju inte ens kunna sadla själv >.<

Läste klart "The Innocent Mage" av Kate Miller del 1 av Kingmaker Kingbreaker. Om ni får en chans läs den. Otroligt humoristiska karaktärer som man inte kan låta bli att älska <3   

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sv: Det är den jag gillar mest också xD



HAHAHA, den där ridlistan såg jag nån gång för flera år sen på bdb, försökte leta upp den för att visa för folk men hittade den aldrig igen. NAJS :D. Den är superrolig xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback