Bad day

Solo debut i stallet igår =) De tog jäkligt mkt längre tid när man är ensam. Hade typ mockat och sopat färdigt vid halv 9, vilket betydde att jag bara hade en halvtimme att finputsa stallet - aka fixa alla träns, samla ihop grimskaft, ta av grimmor etc - så jag hann precis XD Har dessutom träningsvärk i ryggen efteråt =P

Körlektionen idag gick åt helvette. Fick en jättedålig start med motorstopp och motorhack och det blev inte bättre av att min lärare gav några dumma kommentarer. Om du ska säga något negativt eller förolämpade tycker jag att man för i helvette ska säga det rakt ut och inte försöka få det att låta snällt! Hatar när folk gör så! Iaf så var heldeppig efteråt - är fortfarande lite. Långsint? Inte då. 
Tydligen så ska dessutom min farsa komma förbi kl 6 imorgon bitti och så ska vi åka och träna lite inför mitt jobb som receptionist på lördag. Det är bra betalt och så men jag vet fan inget om bilar så jag får väl försöka le och se glad ut och peka på folk som kan svara på deras frågor -_-' Jaja, jag behöver pengarna så jag antar att jag får betala tillbaka med självfötroende >.< Mitt självfötroende är beorende av resultat och det här kommer gå åt helvette. 

Nej, nu ska jag till stallet och träffa lite glada människor som kanske kan smitta av sig lite på mig. See ya!

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah! xD Det är värt det iaf :)! Eller, det vet jag väl egentligen inte eftersom jag inte läst sista boken än ^^ men de är jättebra! Och frustrerande, jaaa.... :D

2010-09-24 @ 22:33:31
Postat av: Anonym

/Lollo

2010-09-24 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback