Photoshop <3

Har varit beroende av Ps hela veckan och blev faktiskt ganska nöjd med de bilder jag gjort ^^
 Den först är en bildkomposition som jag döpte till Angel of Death XD

 Den här har jag gjort helt från grunden. Jag vet att hon ser lite maskulin ut men de va meningen och jag är bättre på att göra men xP Döpte den till Countess.

  Den här gjorde jag idag och måste säga att jag blev jävligt nöjd =D Har gjort hela rustningen själv genom att ta olika delar ur maskiner. Den innehåller runt 10 olika bilder och tog hela dagen att göra XD Döpte den till Humanoid <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

jaaa fan!

Postat av: Lollo

Gör den här:



Dag 01 – Förra årets bästa bok

Dag 02 – En bok jag läst mer än 3 gånger

Dag 03 – Min favoritserie

Dag 04 – Favoritboken i favoritserien

Dag 05 – En bok som gör mig glad

Dag 06 – En bok som gör mig ledsen

Dag 07 – Den mest underskattade boken

Dag 08 – Den mest överskattade boken

Dag 09 – En bok som du inte trodde att du skulle gilla, men i slutändan älskade

Dag 10 – Favoritbok: klassiker

Dag 11 – En bok du avskyr

Dag 12 – En bok som du brukade tycka om men inte gillar längre

Dag 13 – Din favoritförfattare

Dag 14 – Favoritbok av din favoritförfattare

Dag 15 – Favoritkaraktär: kille

Dag 16 – Favoritkaraktär: tjej

Dag 17 – Favoritcitat från din favoritbok

Dag 18 – En bok du blev besviken på

Dag 19 – Favoritbok som blev film

Dag 20 – Favoritbok: romantisk

Dag 21 – Favoritbok från din barndom

Dag 22 – Favoritbok som du har hemma i bokhyllan

Dag 23 – En bok du inte läst men länge velat läsa

Dag 24 – En bok som du önskar att fler hade läst

Dag 25 – Den karaktär som du känner bäst igen dig i

Dag 26 – En bok som ändrade din åsikt om någonting

Dag 27 – Den mest överraskande twisten eller slutet

Dag 28 – Favorittitel

Dag 29 – En bok som alla hatade utom du

Dag 30 – Din absoluta favoritbok i hela världen



:D

2011-02-16 @ 23:02:04
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Madde

Bilden längst ner var sjukt bra gjord.. dom andra också såklart!... Men den var sjukt fin! =D

//Madd

2011-04-06 @ 16:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback