Resultat

Dag 2: En bok jag läst mer än 3 gånger?
Svar: Nästan alla böcker men för att säga en så väljer jag "Personal Demon" av Kelley Armstrong

Klubbtävlingen gick ganska bra. Hindrena va lite små tycker jag däremot. De varierade mellan 60-80 cm vilket knabbt känns. Vi brukar ha högre men eftersom de va så många små ryttare med verkade de som att vi höll oss på en låg nivå. Max va pigg så fort han förstod att det var hinder på gång så han satte ett högt tempo och jag tyckte väl att de va ganska behagligt så jag lät honom hålla de förutom i svängarna. Vi kom på 3:e plats efter Mikaela på Halla (of course ^^) och Sanja på Jack. Båda går i min grupp så jag tycker de va lite roligt även om de kanske inte var så rättvist mot de mindre rutinerade att vi hade samma höjd. Jaja, medalj fick vi iaf och de gillar vi alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback