Damaged

Hur kommer det sig att jag inte kan vara i närheten av fulla människor? SÅ fort de har fått i sig så pass mycket att deras hämningar släpper så fördubblas mina och jag stänger av totalt. Man brukar väl säga att alkohol gör alla lika dana och på nått vis skrämmer det mig så pass att jag blir illamående om de rör vid mig. Talk about damaged, right? Tjejkompisar klarar jag bättre än killar men det kanske bara är logiskt eftersom tjerjerna inte är lika troliga att stöta på en XD De är dessutom svagare så jag antar att de är en stor del oxå. Jag gillar verkligen inte när någon som är större än mig inte kan tyda mina signaler. Visst jag är ganska bokstavlig även i vanliga fall men jag använder mig mest av kroppspråk (precis som alla andra) och när någon inte uppfattar dem så... tja låt oss säga att jag inte blir så trevlig. Och sen så ångrar jag mig då de blir sårade när de nyktar till...


Kommentarer
Postat av: Lollo

Men plutte då<3 det är nog ingen fara :D. Men om du vill vara säker kanske du borde prata med honom?

Postat av: Lollo

Och Sandy, tro det eller ej, men när min egen pojkvän blir full (även om jag själv också blir full) så kan det bli för mycket. Han blir vääääldigt klängig då och det är mysigt till en viss gräns xD! Så jag tror inte att det bara är du ^^!

2011-01-09 @ 13:10:39
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Lollo

SV: Sandy, Sandy, sååå naiv! (varför är det bara jag som skriver här? -.-)

2011-01-14 @ 11:14:07
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback